ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ

TAR SA s-a înfiinţat în 1991 din fosta Autobaza 7. În anul 2005 în urma contractului de concesionare a transportului public local TAR SA devine transportatorul principal de călători din Târnăveni. La acea vreme aveam în folosinţă un parc de maşini învechit, investiţia fiind inevitabilă în înnoirea parcului de maşini.
TAR SA se numără printre cele mai vechi companii de transport persoane din judeţ, acoperind, în prezent, cel mai important traseu interjudeţean cu plecare din Târnăveni spre Târgu Mureş .
Activitatea principală pe care o desfăşoară TAR SA este “transport terestru de călători pe bază de grafic” cod CAEN 6021.  
 

REŢETA SUCCESULUI

Secretul succesului stă în strategia de dezvoltare a companiei, precum și în munca depusă de echipa TAR SA  pentru a asigura ritmicitatea curselor, respectarea orelor de program, fidelizarea călătorilor. Pe viitor, compania intenţionează asigurarea unor servicii complete clienţilor săi, precum și dezvoltarea de activităţi conexe transportului de persoane, care să contribuie la sporirea eficienței, dar și la reducerea costurilor operaţionale și creşterea continuă a nivelului serviciilor.
 

STRATEGIA FIRMEI

Strategia TAR SA a fost de a testa traseele, pentru ca apoi, în funcţie de numărul de călători, intervalele dintre curse să fie cât mai mici. De fapt, aceasta este și politica noastră, pentru că, dacă vrei să pleci acum, acum pleci. La noi preţul unui bilet de călătorie până la Târgu Mureş nu suportă concurență, distanța fiind străbătută într-un interval scurt de timp în condiţii civilizate de transport.
Secretul succesului este munca. Noi am muncit mult, nimic nu este din întâmplare, iar dacă vrei ca un traseu să aducă beneficii, trebuie organizat temeinic. Trebuie să ştii de la început ce vrei să faci cu un anumit traseu și, chiar dacă uneori există posibilitatea să se meargă în pierdere, trebuie privit în perspectivă, mai ales că traseele sunt obţinute acum pentru trei ani, în urma unei licitaţii. O flotă dinamică trebuie administrată eficient pentru a menţine costurile operaţionale la un nivel optim, fără a scăpa însă din vedere eficiența pe trasee. Autocarul nu oboseşte, conducătorul auto este cel care trebuie să se odihnească după un anumit număr de ore petrecute la volan. Combustibilul reprezintă una dintre cheltuielile majore ale unui transportator, mai ales în cazul unei flote care depăşeşte 25 de autovehicule, motiv pentru care înfiinţarea unei staţii proprii de alimentare este mai mult decât necesară. Situaţiile în care maşina a suferit o defecţiune tehnica sunt cazuri speciale, motiv pentru care autobuzele  din parc sunt întreţinute în aşa fel, încât serviciile de transport să se menţină la standarde profesionale.
Pentru situaţii de urgență, în cazurile unor defecţiuni apărute pe drum, există echipa mobilă care pleacă imediat acolo unde a rămas autobuzul pentru a remedia problema sau pentru a-l remorca până la service-ul nostru. În asemenea situaţii, autobuzele din urmă preiau călătorii din autobuzul rămas în pană, astfel încât să nu rămână pe drum, dar nici ceilalţi călători să nu fie deranjaţi.
O problemă care nu mai depinde de firma de transport este calitatea mai puţin bună a drumurilor, care în unele zone, determină circulaţia sub viteza legală, implicând posibile întârzieri. Din fericire însă, chiar și aşa, nu s-au înregistrat cazuri în care autobuzele să ajungă cu întârzieri la destinaţie.
 
 
Copyright© 2011 SC TAR SA | Web Design® Footprint Design Târnăveni